Job 25 van 30


Report this listing

Solliciteren



Service Coördinator


Functie

Onze klant staat bekend als een expert op het gebied van satelliet- en radiocommunicatie, navigatie, automatisering en observatiesystemen voor de scheepvaartindustrie.
Ben jij een gedreven Service Coördinator met een technische achtergrond die interesse heeft in de maritieme sector? Lees dan zeker verder.


Jobomschrijving

Als servicecoördinator speel je een cruciale rol in het coördineren en plannen van onderhouds- en reparatiediensten voor schepen.
Hieronder een overzicht van jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Serviceoffertes omzetten naar serviceopdrachten (end-to-end verantwoordelijkheid).
  • Dagelijks contact onderhouden met de scheepsagenten.
  • Controleren en bevestigen dat een engineer beschikbaar is voor de geplande service.
  • Opstellen en opvolgen van serviceverslagen naar klanten.

Jouw profiel

Wat vragen we van jou?
  • Een technische (beroeps)opleiding of ervaring in een technisch klantenservice omgeving (bij voorkeur in de maritieme sector).
  • Je kan goed functioneren in een dynamische werkomgeving.
  • Je werkt zeer klantgericht: je gaat de 'extra-mile' voor de klant.
  • Je bent probleemoplossend ingesteld.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en Engels.

Aanbod

Wat krijg je ervoor terug? Onze klant biedt een dynamische werkplek en een aantrekkelijk compensatiepakket dat past bij jouw vaardigheden en ervaring. Je werkt in een internationale omgeving en krijgt de kans om deel uit te maken van de groeistrategie waar ze momenteel voor staan.
Hiernaast kan je rekenen op volgende extralegale voordelen:
  • Maaltijdcheques (€7 per gewerkte dag)
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Ecocheques (€250 per jaar)
  • 20 vakantiedagen + 12 ADV

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht